Alla inlägg under december 2006

Av Gabriella - 27 december 2006 12:14

Idag är jag trött som tusan,vaknade i morse och hade ett rivhjärn i halsen... hum... inge kul.. Det va inge kul alls att jobba idag när man känner sig dålig....!Så har jag inte tid att lägga mig,jag måste ju packa, hoppas att vi får nycklarna imorgon så att vi kan börja å flytta in...Tycker inte att det e nå kul me å bo i en flyttlåda...

Av Gabriella - 25 december 2006 15:50

Nu har gubben ringt... äntligen... Han skulle få sluta tidigare och jag ska hämta han om 10 min!! Känns så skööönt att slippa vara ensam nå mera på denna dagen! Så nu kanske det börjar att bli roligt igen!hej hopp i lingonskogen! (";)

Av Gabriella - 25 december 2006 14:50

Nu sitter man här och blippar framför datorn... finns inte så mkt att göra när Mattias jobbar =(Så ligger foxy och sover.. Men jag har skurat trappan, och blev helt slut! jag tycker ju att det bara e jobbigt att gå upp för den,men det e inte så lätt när man känner sig uppsväld som en ballong!*ler* men det e ju bara helva tiden kvar nu!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards