Alla inlägg under februari 2008

Av Gabriella - 27 februari 2008 17:02

Idag ville jag inte kliva upp när klockan ringde... ville så gärna bara få ligga kvar å mysa med mina älsklingar....


men men kom till jobbet itid även fast jag drog mig extra länge.... och det har vare jätte rörigt och mkt bråk med våran extra personal som inte sköter sina uppgifter... =(


Vi va in på akuten med Liw i söndags.... var en allergichok hon åkt på.. vet inte vad som utlöste den.. men troligtvis är det pälsdjur... så hamstern hon fått gav vi bort till faster eva och Linn... och just nu så vistas hon hos mormor tills vi vet om hån tål Buster eller inte =(   så det är bara att vänta å se..ska få en remiss till barnsjukhuset för en pricktest.så hoppas det blir snart!!! jobbigt att bara vänta!!!


Idag ska vi åka in till barnenshus.. dom har kvällsrea som vi ska in å titta på.. måste ha en till bilbarnstol,då fastereva och mormor ska passa Liam då Mattias börjar jobba och det är på måndag... men men annars går det ju att flytta över oxå...... nepp ska göra lilleman i ordning nu! hej hopp och tack för mig

Av Gabriella - 22 februari 2008 08:04

Det verkar bli väldigt låånga hopp mellan mina inlägg =)


Men men det är som det är... ska försöka bättra mig... lite iaf *ler*


Vad har hänt sedan sist då????

 Liw bor fortfarande hos oss... och utredningen har inte gått så mkt framåt skulle jag tro... man får ju inget veta när man frågar.... och soc håller på att trilskas med att Liw ska träffa den misstänkta gärnings"kvinnan" vilket jag inte tycker är så lämpligt!!!  men dom på soc fattar ju inget ändå!


Liam är mer vild än tam =)  Han ska dra upp sig på allt han ser,och inte nog med det så ska han stappla runt all som han står vid *ler* Det är roligt iaf,för man har alltid något att göra..


Så har vi köpt en ny barnvagn.. den andra som vi hade gick sönder... själva staven som sitter mellan hjulen gick paj =( hade tänkt lägga ut bild på den någon gång =)


Ovido - Quiz & Flashcards