Alla inlägg under maj 2007

Av Gabriella - 31 maj 2007 19:21

Idag så har vi vare ute och gått en promenad i ny vagnen =) Han tyckte nog att det va mysigt för han sov hela promenaden...


Provade även att hålla i Buster medans vi gick,och det funkade jätte bra,trodde att de skulle krävas lite mera för att det skulle funka... men icke!


Har haft främmande av Liam´s faster Maria och hennes man Anders och kusinen Tomas med sambon Viktoria... fick jätte fina kläder av dom *tack*


Och Petter & Kristina har vare och hälsat på en sväng idag oxå... Fick jätte fina kläder av dom oxå *tack* och i storl 62 som vi behöver,ha ju inte hunna köpt nåt i de än... men ha fått ganska mkt i den storl..


Liam har sove nästan hela dagen idag,men just nu så håller han på att pruppa på sin pappa *ler*


Hoppas att han sover lika bra inatt som alla andra nätter....


Näpp... nu måste jag nog gå å ta lite mat... e jätte hungrig (igen) tycker att mageb kurrar hela tiden nu!

Av Gabriella - 31 maj 2007 10:32

Japp ännu en natt som vare toppen! somnade vid tio vaknade vid två av att han hade bajsat men somnade om och sov till sju...  amade han en stund och han somnade om igen... och han sover fortfarande!



Jag kan bara sitta och titta på han när han sover.. kan inte stirra mig mätt =)


Var och köpte en bärsele igår en babybjörnen... begangnad men den ser ut som ny.. ett år gammal och nästan inget använd!!! de va som hittat!


Regskylten vi beställt te barnvagnen ha nyss komme =) ska sätta dit den sedan.. och det bli en premiärtur med vagnen idag!!


Ska ta mig i kragen och lägga ut bilder på han! *lovar* få se om det blir idag... kanske vem vet =)

Av Gabriella - 30 maj 2007 10:27

Inatt har Liam sove jätte bra igen! somnade vid tio och sov till sex.. va vaken en timma ungefär och sov sedan i flera timmar =)


känns sååååå skönt att han är så snäll =)


Men ha iaf haft storfrämmande idag...... Liam mormor kom och hälsade på... Även moster Elise va med... Men allt gick sååå otroligt bra... inga spydigheter alls! och jätte fina kläder fick han oxå *tack* i storlek 62 för han har ju så mkt i 56 och man vill ju att kläderna ska hinna bli använda oxå,för det e ju så pass dyrt med barnkläder!



Av Gabriella - 29 maj 2007 10:24

Inatt var det första natten jag sov hemma med mamma och pappa =) Och jag sov jätte bra!


Somnade vid halv elva och sov ända till kl fem...! Så jag fick jätte mkt berömm från mamma att jag var såååå duktig som som länge=)

Av Gabriella - 28 maj 2007 17:24

Idag har vi fått komma hem =) *skönt*


Skulle ha fått åkt redan igår,men då hade inte barnläkaren tid att titta på bäsen,så det blev övernattning på vårdhotellet... inte fy skamm att få fira bröllopsdagen på hotell med den efterlängtade prinsen =)


Tyckte att det tog en evighet innan vi kom hem,stannade till inne i stan så faster Eva och kusin Vickan fick kolla på mig... Och sedan så va det farmor och Yngve och sedan så blev det morfar... För vi skulle ju hämta lilla Buster som sov borta....


Saknade han såååå mkt,fast att det bara va en dag sedan man hade sett han.... såå skönt att vara hemma... moster Elise och morfar ska komma senare och titta på mig...

Av Gabriella - 27 maj 2007 11:47

Nu har storken äntligen vare här och lämnat våran lille gosse!


Det var en redig klup på 4545 och 53 lång...

Av Gabriella - 27 maj 2007 11:45

Idag firar jag och gubben att vi ha vare gifta i ett år =)


Svårt att tänka sig vad tiden går fort! när man verkligen sätter sig ner och funderar över vad man gjort under detta år,så kommer man inte fram till något.... för tiden går alldeles fööööör fort!!

Av Gabriella - 26 maj 2007 19:30

Idag så blev de go midda.... dvs maxmål *mums* blev tokmätt så ha hela hamburgaren kvar som ja ska sätta tänderna i lite senare...


min älskade make låg kvar i sängen ända till tre... så han måste verkligen ha vare trött... hehehehe eller hu vare????


Ha vare och matat marsvinen uppe hos pappa,han å syrran e i stugan över helgen,och då blir man djurvakt mitt i allt oxå...


känns i kroppen att det blev sent igår,trött och helt orkeslös. Buster verkar vara slut han me.... men han e så snäll och tacksam att ta med... han e nöjd bara han få vara med!!


Ovido - Quiz & Flashcards