Direktlänk till inlägg 24 juli 2009

Bara vi två

Av Gabriella - 24 juli 2009 06:00

Idag ska jag å maken åken på en liten tripp till Mariehamn...


Bussen gåt kl 08:00 så det är en liten stund kvar... Lutar åt att vi ska ta bussen in till stan då det bara öser ner med regn.... Vi kan ju inte ta bilen eftersom våra torkare funkar bara när dom själva vill *inte kul*


Det är snälla faster Eva som ska passa liam å zaga och diesel, liwan är hos farmor...


Ska bli riktigt skönt att bara få vara vuxen och bara njuta av varandra..... Men det är ju så att man brukar börja sakna dom redan vid eftermiddan.... Men det sägs att det är bra att känna saknad, så man kan uppskatta det man har.... Mycket klokt...


Nope, en ciggis nu och sedan fixa det sista inför resan... Hade bäst tills nästa gång jag skriver

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gabriella - 7 november 2010 08:23

Idag  är det söndag..... Och vädret är fint.... Idag ska jag vara modell för en dag, ska bli spännande....   Och vad det är härligt här i huset, det är så lungt och fridfullt, och att bara kunna låta änglarna gå ut själva å leka utan att behöva v...

Av Gabriella - 24 augusti 2010 10:00

Idag är jag trötter...... Ville inte vakna i morrse när änglarna vaknade...   Men nu är dom iaf på dagis, och jag väntar på att bästa maken ska komma hem, så vi kan åka och forsätta att hugga ved....     ...

Av Gabriella - 23 augusti 2010 09:43

Japp, Då var det en ny dag igen......   Har nyss vare och lämnat änglarna på dagis, morgonen har vare väldigt lång då dom vaknade kl: 05,00.... Så nu blir det till att plocka lite innan vi åker upp till pappsen och hugger lite ved (";)   Måst...

Av Gabriella - 18 augusti 2010 08:22

Ja nu var det verkligen längesedan ja var här och skrev!!!   Urch vad tiden går fort....... Tänk om man kunde stanna upp tiden och bara hinna få njuta lite till......   Men iaf, så har jag och Mattias blive ett par igen..... Men det är ju län...

Av Gabriella - 29 november 2009 17:19

Jo jag måste berätta att jag och Mattias ska gå skilda vägar......   Lite tråkigt att måsta skriva detta.... men det är skönt att berätta så man kan gå vidare med sig själv.....   Kram på er alla ...

Ovido - Quiz & Flashcards