Alla inlägg under maj 2008

Av Gabriella - 19 maj 2008 16:38

Idag är jag alldeles trött och slut.. kan bero på att jag inte sove mer än 3,5 timma.....Liam ha gnällt och gråtigt hela natten,och när han vare tyst och sove så har lilo börjat med sitt gnäll... hon är lite dålig i magen så det är därför som hon är gnällig...


och Liam håller på att få hörntändrena uppe som gör att han inte är nå glad.. så är han krasslig i sig ändå.....


Håller på med planeringen för liams kalas... mkt som man måste tänka på...

kan inte tänka mig att min lill prins blir ett nästa tisdag.... tiden bara  rinner i väg

Av Gabriella - 15 maj 2008 19:27

 idag har jag och liam vare å hälsat på mormor och rulle.....


sedan efter vi hade äte middag så gick vi på en promenad till fläsian... och liam tyckte de va jätte kul att gå på stranden ..... han va jätte duktig att gå i sanden,ramlade nästan inget...


Mattias har en hemsk tandvärk....går nästan inte att prata med han =(

har själv aldrig haft tandvärk,så jag vet ju inte hur det känns.... men ont verkar det ju göra.... stackarn kan ju inte sova om nätterna,när han har som ondast... tycker så synd om han!

Av Gabriella - 14 maj 2008 09:40

Är hemma och är sjuk jag =( var hemma i fredags och i måndags oxå... feber och en gräslig huvudvärk... sov mig igenom hela fredagen...


Och trodde igår att   mig jag var frisk då jag i måndags fortfarande var matt och slut.... men men till jobbet jag for.. och det va ingen bra ide... hade nog ganska mkt feber.. kände mig alldeles svimfärdig och kallsvätten bara rann i pappan och på ryggen.... men jag jobbade klart iaf... så då bestämde jag mig för att vara hemma ida  och troligvis resten utav veckan....


Gubben är hänging han oxå.. så han håller nog på att åka på samma skit som jag och som liam haft... Liw har klarat sig ganska bra!


Har iaf hunnit med att gjort lite sysslor medans prinsen sov.... så nu kan jag ängna all tid åt han =)


just nu jagar han bollen och han försöker verkligen springa efter den *ler*

Av Gabriella - 12 maj 2008 19:35

Idag har min dag vare en bra dag.... Gjorde marängtårta med glass *gott* var en riktig höjdare....


Jag fick en jätte fin ros av mamma och Rulle *tack*

Av Liw fick jag en påsklilja och två fina teckningar... *tack*

 Av äsklingen fick jag en ny mobil... jätte fin =) och 9 st vobbler så nu kan jag fiska...*tack*

Av pappa och Agneta och elise fick jag en jätte fin ängel och mera vobbler och en egen fiskelåda =)*tack*

Av eva vickan och linn fick jag en jätte fin bukett blommor.. doftar väldigt gott *tack*


ska strax krypa ner i sängen.... snart sussa dax ;)

Av Gabriella - 12 maj 2008 10:39

Idag fyller jag år.... Vilket jag inte tycker om att göra!! tycker att födelsedagen är den värsta dagen som finns!! Man blir ju äldre... och nu är det bara ett år kvar tills jag är 25.. och då är det bara tre kvartar kvar tills jag är 100....


Skrämmande tanke...

Av Gabriella - 12 maj 2008 10:36

Jag måste tala om att Liam går för fullt!!! Han började med det på sista april,men nu gör han inge annat än å går.... Och han börjar att bli kaxig =) han tror sig kunna springa oxå *ler*


Han älskar när man sparkar boll med han... brukar sluta med att han ligger dubbelvikt av skratt....

Av Gabriella - 4 maj 2008 10:24

Har ju vare helg länge nu... men på sista var vi på majbrasa på nsk... blir bara mindre och mindre där för varje år =( och det bara ökar med fulla ungdommar,små flickor som klår sig som fnask... gräsligt tycker jag att det har blive!


jobbade några timmar på fredagen.. och sedan bar det av att köpa bromsar till bilen... var helt utan på vänster sida fram... så det lät jätte härligt när man bromsade när stål mot stål slogs emot.... hummm... NOT... och sedan så var vi vid notdraget som ligger vid ljungan.. var där och grillade middag och myste på ända till kvällen... lika mysigt fast det regnade... mamma och rulle var med oxå..


Och igår var vi på crusing i kvissle.. lite bilar med mysigt ändå.. fint väder hade vi iaf =) Liam tyckte de va fina bilar och Liw älskade att "ragga" med mormor.. *ler*


Idag ska vi inte göra så mkt... vara hemma och tvätta å så... har städat liams rum... fattar inte vart allt sand kommer ifrån... fastnar nog i lillos tassar och vi drar runt det...

Av Gabriella - 4 maj 2008 10:22

Nu har våran lill prins gått flera steg på samma gång.... han började med det den sista april...


förut har han tage ett steg å sedan ramlat... och nu älskar han att hålla mamma eller pappa i fingret och gå =)


Blir så stolt över våran prins =)

Ovido - Quiz & Flashcards