Alla inlägg under mars 2007

Av Gabriella - 31 mars 2007 20:06

Idag åt vi tackos till middag *mumms* Jag kan inte fatta att man kan äta så mkt när man äter det.... så man är proppmätt och känner att man rullar fram mera nu än vanligt. heheheHar inte fått bort min huvudvärk än, men det har blive bättre =) som tur e!Känner mig helt slut i kroppen, tror att jag kan somna stående just nu!Så jag ska bara plocka undan maten så ska jag krypa ner i sängen å sussa kudden jag!God natt med er alla!

Av Gabriella - 31 mars 2007 14:41

Nu när jag sopade foxy´s hår så kände ja att jag måste knäppa kort och lägga ut.... vet inte hur bra man ser, men det är en stor hög och på ena bilden så kan man se massa hudavlagringar... Men denna hög blev väl till på ca 30 min.. om inte ännu snabbare.... det e lite av ett evighetsgöra här hemma, med att sopa i hallen!

Av Gabriella - 31 mars 2007 14:15

Jag håller på att bli tokig just nu!!!! Jag fattar inte varför det ska göra så ont i huvet... tog en ny alvedon vid tolv... och den vill inte släppa...Det är som att sitta i en bubbla av vakum.Och jag som hade tänkt gjort så mkt idag... men jag får nog sjuta upp det till imorgon istället!Jag ska hämta gubben på jobbet idag, vi ska handla å tvätta bilen..... så jag har 1½ timma på mig att göra mig klar.... Känner att jag inte klarar av nå stress idag, för det e nästan så att det svartnar för ögonen när jag gör hastiga rörelser =(Mkt vatten och mkt vila så reder sig huvet efter ett tag.. när det känner för att sluta vara bråkigt...

Av Gabriella - 31 mars 2007 12:18

Idag vaknade jag kl:08,00 med sprängande huvudvärk!Skit oxå tänkte man, yaog en alvedon och drack lite vatten och gick och la mig igen.... men vaknade ändå med att det värker i mitt huvud!Jag blir inte klok på detta!Men jag ska sätta mig å försöka att få i mig någon macka å så!Hej hopp!

Av Gabriella - 30 mars 2007 19:15

Jag känner mig så onyttig just nu! jag har inte gjort något alls ännu...! jag blir så le mig själv när jag inte ens orkar diska klart de lilla som finns!Jag känner att jag bara inte orkar helt enkelt... ha inte ens orkat lägga mig i ett bad...Jag tycker att det är skönt att bada på kvällen ett tag innan man ska sova.... jag får inte lika mkt kram å sendrag då...Men jag vaknar ju ändå 2-3 ggr av att jag har sendrag och vaknar när jag ska vända på mig, det e ju en hel vetenskap det!Och så har jag en snarkande make brevid mig som stjäl mitt täcke på köpet!Men om jag inte skulle bada på kvällen och jag gått mkt så vaknar jag varje halvtimma typ av senadrag.. och det e inte trevligt ska ni veta!jaja, jag ska nog tappa upp ett bad nu iaf, och hoppa i en pyjamas och krypa ner i soffan... (";)Längtar så tills min älskade gubbselubbsen kommer hem! saknar han sååååå otroligt mkt när han jobbar på kvällarna!

Av Gabriella - 30 mars 2007 18:02

Oj vad jag blev trött efter jag åt.. Jag känner mig helt slut, ändå har jag legat på soffan å vilat ett bra tag oxå.*gäsp*Jag som hade hoppats på att jag skulle orka greja lite i hemmet idag.... men jag tror att jag skjuter upp det till i morgon...Men jag kan ju iaf diska klart som jag började med förut. men jag sparar nog tvätten som ska vikas till i morgon.. då har jag ju hela dagen på att försöka fixa det =)Jag tror att jag ska ta ett uppvärmande bad sedan... har komme på en ny teknik för att ta mig upp ur badkaret (";) Jo, jag snurrar på mig så jag kliver upp med knäna... och det funkar mkt bättre... det e ju inte så lätt att röra sig när man känner sig som en valross =) Men det hör till.. Men sedan ska ja då inte vara någon tjockis! då blir det minst 1 långprom varje dag med barnvagnen! för jag vägrar att bli förfallen och inte orka göra någor bara för att man fått barn!Det e ju då livet börjar igen på nytt ju!

Av Gabriella - 30 mars 2007 16:12

Vad ska man äta till middag idag? Jag har absolut inte den blekaste på vad jag vill ha, och vad jag orkar att göra!Så e det ju inge roligt att ställa sig å laga till något avanserat när gubbsen jobbar....Han ska jobba ända till kl 21,30 idag =(Lite trist, att få vara ensam denna fredag kväll oxå...Men men det bli ju inge bättre av att jag klagar!Tror att det blir blodpudding idag... och det e ju bra för mitt blodvärde oxå =)

Av Gabriella - 30 mars 2007 15:29

Nu har jag äntligen bestämt mig för vilken stl....Och det blev stl:56Så jag har nyss skickat iväg beställningen på ellos..längtar så till det kommer.. Och Mattias vet inget än.. men jag tror nog att han tycker att det va bra och att Junior måste ha det =) För Junior e ju Mattias allt! Om jag säger att juior vill ha max mat så bli det så eller om junior vill ha cola så bli det så då oxå.. *ler*Måste säga ett stort tack till er som hjälpt mig att komme till rätta med vilken storlek jag skulle ta! *TACK*

Ovido - Quiz & Flashcards