Alla inlägg under november 2007

Av Gabriella - 19 november 2007 16:10

Blev hemma denna vecka oxå... =(   Så jag ska ta näsdroppar i ett par dagar om inte de ha blive bättre så ska jag ringa igen,så skulle de bli penselin...


Men läkaren sa att hjärnan ibland inte kunde skilja på om det va vakum eller infektion i bihålorna... så det va därför jag skulle testa näsdroppar..



Gick bra att lämna Liw på dagis idag =)  Men hon ville inte riktigt låta mig gå...  Jobbigt när hon inte vill vara hos janne.. men det är inget jag kan göra..



Vi ska äta på max idag *gott*   känner att vi inte orkar laga mat idag....


Liam rullade ur sängen förut.... men det gick bra *skönt*  han landade på rumpan.. tur han har blöja som tog upp dunsen *ler*


Nepp, ska rulla in till Max nu å äta... knorrar lite i magen nu! 

Av Gabriella - 18 november 2007 17:01

Är fortfarande förskyld =( Har även fått bihålsinflamation..... det är första gången som jag har det,vilket jag hoppas är min sista!!!ska iaf ringa vårdcentralen i morgon så jag får penselin... och kan bli frisk någon gång.... Är inte så kul att vara sjuk och inget orka!! Så jag blir nog hemma denna vecka oxå =(Man vill ju vara frisk och kry!!!I morgon ska Liw tillbaka till janne =( Vilket hon inte vill... men det är tur att veckorna går fort,för då är hon snart hemma igen =)Och nästa helg hon är hemma så ska vi baka pepparkakor och lussebullar =) så då har hon något att se fram emot..Liam sitter i sin firmabil (gåstolen) och sjunger *gulligt*Han har nyss äte en stor potion böngryta och ett par mixade päronhalvor *mums*Och lilla hulda sitter i soffan och kollar på barnpogram och äter snarra =)Få se när man har tid att sätta sig och skriva nästa gång *ler*

Av Gabriella - 16 november 2007 19:49

Gud vad tiden går. Tycker att de inte va så längesedan jag skrev här,men det är nog bra länge sedan...


Men min tid räcker inte till för detta just nu =(


Är så mkt med jobbet,barnen,hundarna och så ska vi flytta om några veckor...


Får ju hämta nycklarna vid lucia..... och det är ju bara 3 veckor dit =)


Har packat det mesta.... så det är ju possetivt 


Har åkt på en riktig dunder förskylning,som inte vill släppa! Ha vare dålig i en vecka nu.... ringde vårdcentralen idag,å fick till svar att hör av dig på måndag om du inte blive bättre... så skulle ja få ett sjukintyg,för kan ju inte gå å jobba om man fortfarande är sjuk....



Liam bara växer och växer.... det är inte långt kvar till att han kryper nu =)

Ovido - Quiz & Flashcards