Alla inlägg under juni 2008

Av Gabriella - 18 juni 2008 11:59

Jag tyckte att det va nyss jag var här inne och skrev... men icke... man skulle kunna stanna tiden ibland... och bara hinna njuta av allt som händer..

Har iaf 13 veckor kvar till bf =)


Men har blive så yr så det är nog blodvärdet som spökar igen=(   Så rätt var det är så känner jag hur kroppen sakta tinar bort och kallsvätten börja rinna och det där härliga suset som susar och silver flimmer framför ögonen... så då är det bara att lägga sig ner på golvet med bena i luften... och där får jag ligga ett bra tag innan jag vågar kliva upp... och sedan när det gått över så är jaf så slut i kroppen... känns som att jag sprunge maraton eller nått...



Liam han springer för fulla muggar=) det är rent av roligt... och allt ska han göra själv nu....Liten men mkt bestämd!


Liw har komme in i en härlig trotts.... *not* ibland så funderar jag på vad hon blive för ett monster.... och mitt i allt så kommer min lilla sessa fram igen... konstig ålder...


På torsdag får vi nyckeln till nya lgh... så på midsommarafton ska vi börja flytta in.... Så vi har det vi gör.. Liw ska vara hos min pappa och han sambo Agneta då.. så hon får en bra iaf.. men det får ju vi oxå... är så j***a less på att bo här.. för våra grannar under oss sover aldrig!!!


Vid ett tiden på natten så är det full fart nere där.. och ungarna skriker både inne i lgh och i trapphuset... och dom kan få för sig att nu ska vi hammra ´lite och borra och så måste vi möblera om oxå.... och så skriker vi lite på ungarna mitt uppi allt.... så sova kan man ju bara drömma om just nu!!! och dom börjar om igen vid sex tiden på morgonen...


Så stackars liam som har sin madrass på golvet få ju aldrig sova... vi måste åka hemifrån för att få lugn och ro..... så ska det inte vara...


Och igår när jag skulle ligga i ett avkopplande bad efter det att liam somnat.. var inte så avkopplande som jag hoppats på... vet inte vad dom gjorde under oss.. menn badkaret skakade... Jag blir bara inte klok!!


Idag sov liam till tio över nio... skönt!!


nepp.. ska hänga tvätten och köra igång ungarnas tvätt... inge kul att flytta med en massa lort tvätt!!!


hej hopp gummi ***** *ler*

Ovido - Quiz & Flashcards