Direktlänk till inlägg 9 juli 2009

Piss väder

Av Gabriella - 9 juli 2009 18:43

Idag har man inte gjort mkt.... va till eva i morse och fick köra henne till tandläkaren, hon hade en hemsk tandvärk... så hon fick rycka ut den lilla onda tanden, undertiden eva var där så åkte vi till sidsjön och tittade lite på vattnet, gubben försökte fiska lite men det blåste alldeles föööör mkt...



Sedan har liw och liam vare ute och lekt i regnet med cyklarna.... så söta dom är, så frågade dom om det gjorde nåt om dom blev blöta.... nej då sa jag... och till svar får jag då, vad bra!!!


Och vad gör dom..... jo dom ställer sig å hoppar och liam nästan la sig i vatten pölarna....


Det är ju just då som man tänker: Varför sa jag så för.... Jaja lite vatten har ju ingen dött av....Men vad dom var blöta när dom kom in...


Så just nu sitter jag å räknar ner tills dom ska sova... känner mig jätte trött idag, zaga har sove skit i natt... antingen är det en tand som spökar eller så är det en växt period som hon är inne i nu....


Nope, en ciggis på detta så blir allt toppen...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gabriella - 7 november 2010 08:23

Idag  är det söndag..... Och vädret är fint.... Idag ska jag vara modell för en dag, ska bli spännande....   Och vad det är härligt här i huset, det är så lungt och fridfullt, och att bara kunna låta änglarna gå ut själva å leka utan att behöva v...

Av Gabriella - 24 augusti 2010 10:00

Idag är jag trötter...... Ville inte vakna i morrse när änglarna vaknade...   Men nu är dom iaf på dagis, och jag väntar på att bästa maken ska komma hem, så vi kan åka och forsätta att hugga ved....     ...

Av Gabriella - 23 augusti 2010 09:43

Japp, Då var det en ny dag igen......   Har nyss vare och lämnat änglarna på dagis, morgonen har vare väldigt lång då dom vaknade kl: 05,00.... Så nu blir det till att plocka lite innan vi åker upp till pappsen och hugger lite ved (";)   Måst...

Av Gabriella - 18 augusti 2010 08:22

Ja nu var det verkligen längesedan ja var här och skrev!!!   Urch vad tiden går fort....... Tänk om man kunde stanna upp tiden och bara hinna få njuta lite till......   Men iaf, så har jag och Mattias blive ett par igen..... Men det är ju län...

Av Gabriella - 29 november 2009 17:19

Jo jag måste berätta att jag och Mattias ska gå skilda vägar......   Lite tråkigt att måsta skriva detta.... men det är skönt att berätta så man kan gå vidare med sig själv.....   Kram på er alla ...

Ovido - Quiz & Flashcards