Alla inlägg under augusti 2010

Av Gabriella - 24 augusti 2010 10:00

Idag är jag trötter...... Ville inte vakna i morrse när änglarna vaknade...


Men nu är dom iaf på dagis, och jag väntar på att bästa maken ska komma hem, så vi kan åka och forsätta att hugga ved....



Av Gabriella - 23 augusti 2010 09:43

Japp, Då var det en ny dag igen......

 

Har nyss vare och lämnat änglarna på dagis, morgonen har vare väldigt lång då dom vaknade kl: 05,00.... Så nu blir det till att plocka lite innan vi åker upp till pappsen och hugger lite ved (";)

 

Måste ju bunkra upp innan vintern....

 

 

Ha en toppen dag!!

Av Gabriella - 18 augusti 2010 08:22

Ja nu var det verkligen längesedan ja var här och skrev!!!


Urch vad tiden går fort....... Tänk om man kunde stanna upp tiden och bara hinna få njuta lite till......


Men iaf, så har jag och Mattias blive ett par igen..... Men det är ju längesedan.... sisådär 7 månadersedan =)


Och nu ska vi flytta till hus som vi ska hyra.... Ska bli så skönt att alla änglar ska få eget rum...


Nä nu måste jag göra dom i ordning för dagis och sedan bär det iväg till jobbet för min del.... Vi har APT möte idag, och det blir nog inte nå trevligt möte må ja tro!!!

Ovido - Quiz & Flashcards