Alla inlägg under september 2007

Av Gabriella - 29 september 2007 08:31

Känns som om att jag inte hinner med mitt bloggande nu för tiden..... Känns ibland som att man inte hinner med sig själv riktigt.... Och när man väl kommit hem från jobbet så känns det inte lockande att sätta sig framför datan när jag kan umgås med min familj!



Men veckan har vare lugn.... Ha känts som om att den inte ha velat tage slut=(


Men nu är det äntligen helg!!!! Ska snart åka till morfar med mamma och forsätta att städa åt han..


Liam växer för fulla muggar =) Nya tänder är på G... massor med knölar i munnen.... Och mat älskar han,han har en mkt stor aptit =) Specielt på allt som är sött och gott *ler*



Själv har vi tittat på en ny lgh,en 4:a i bredsand,och vi har beslutat oss för att ta den =) så nu bli det flytt över jul igen *ler* samma som förra gången...


Ska bli utgång idag =) va ju evigheter sedan sist..... ska bli jätte kul att göra nåt som man inte göra varje helg..


Ska göra mig i ordning nu för att städa lite =)

Av Gabriella - 23 september 2007 20:25

Denna helg har vare jätte lugn och skön =)


Middan va jätte god *Tack mamma* men blev en tidig kväll då gubben hade feber å inte orkade vara nå social en längre tid.....  Men men sånt som händer...


Liw sov över hos mommen.. hon ville sova med sin bästa favorit... Moster Elise...


Jag mamma Elise Liw och Liam va på en liten promenad idag.. *skönt*


Nepp krypa ner i sängen och titta lite på tv.. lilleman ska ju snart sova han oxå.. han är ny äten han.. mumsade på morotspuré och blåbärspuré *namnnamn* säger han med ett STORT leende på sin underbara mun (";)

Av Gabriella - 21 september 2007 17:44

Ha legat hela veckan =( inge kul alls!!


Men idag är jag uppe på benen igen =) Känner mig nästan som en ny människa!


Nu är det gubben som åkt dit istället =( hoppas att han är kry tull på måndag då jag ska jobba igen...



Helgen ska vara mkt lugn.. ska ner till mamma i morgon å äta midda.. bacon å purjolökslåda *mums* få se om gubben orka följa med.. annars så bli de en "doggybag" till han...



ska snart ner till mamma å hämta fishulda oxå... nepp ska kolla vad fisen gör..

Av Gabriella - 17 september 2007 15:59

Är idag hemma från jobbet, för jag känner mig inte alls kry =(



Ont i huvet och mår illa *ursch*  Så värker det i kroppen så man känner sig som man skulle vara 90 panner...



hoppas på en förbättring tills imorgon...



Fishula har kommit hem idag =) hon är oxå krasslig med rinnande näsa... men är så pass bra att hon kan gå på dagis...


ska nog vila medans lilleman vilar...

Av Gabriella - 15 september 2007 10:00

Tycker att det ha vare EN dag för mkt denna vecka..... såååå skönt att det är helg... Känner att jag inte hinner med bloggandet riktigt längre nu när jag jobbar.. och sedan när jag väl kommit hem så vill ja umgås med min familj istället för att sitta framför datan...


Men kort om veckan....


Ha jobbat å stått i =) Ha vare på kalas hos madre som fyllde år i tordags *grattis*


Och tand nr två va falskt alarm den gången... va mittsträngen som gubben hade känt =(


Men denna gång så är det en "riktig" tand som tittat fram brevid nr 1 fast på vänster sida =)


Så min lillfis ha börjat blive stor nu...


och min fishulda kommer hem på måndag igen... helgen ska bara vara lugn och vilsam... inget inplanerat!

Av Gabriella - 11 september 2007 11:09

Idag slutar jag tidigt *ler* slutar kl 17,00.... men igentligen är inte de sååå tidigt men tidigare än 22 iaf *ler*



sitter å väntar på att mötet ska ta slut som chefen är på... har ju gjort klart min uppgift redan.. men då kan man sitta å slö titta lite....



Idag ska jag ta hand om tvätten när jag kommer hem...

Av Gabriella - 10 september 2007 11:06

Japp,måndag igen då... och tillbaka till jobbet.. ska jobba kväll idag *segt* men det brukar gå bra bara man kommit igång....



Fishulda ska till sin pappa idag.. hoppas att denna vecka går bra för henne!

Ovido - Quiz & Flashcards