Alla inlägg under december 2008

Av Gabriella - 7 december 2008 15:29

Idag har vi busat jätte mkt.... Faster Eva fyller nämligen 40 år i morgon.. och igår "stal" vi hennes bil  och gämde den ute på alnön och idag slog vi in den i present papper.. ( Gick bara 30 meter papper) och sedan fick hon en karta som hon skulle följa och tillslut så hamnade hon hos bilen... och ny bilklädsel hade hon oxå fått.. de där fina som finns på jula i svart och rosa.. men rattmuffen var slut då när vi var där å köpte det.. de få hon senare...


Det har vare skit svårt att hålla sig så man inte skulle ha avslöjat allt....

Av Gabriella - 6 december 2008 20:31

Här kommer en bild på Zaga

Av Gabriella - 4 december 2008 18:41

Vad jag älskar när det snöar... det är det bästa som finns =) jag är som barna *ler*


Man blir ju så lycklig när man ser glädje i ens barns ögon,, blir som ett lyckorus igenom kroppen....


Iveckan som snart gått har det inte hänt så mkt....  det gamla vanliga...


I morgon är det fredag *skönt* längtar tills det är helg så jag slipper ställa klockan och vakna av ljudet av små knoddar som vaknar och det är mkt ljuvligare än pip pip pip...


Liam fick följa med faster på julfest... få se när han kommer hem.. är ju inge dagis i morgon så han kan gott få vara uppe lite längre...


nope, nu ska jag plocka undan efter de att liam gått ann med dvd fodral som ligger över hela golvet... sedan ska jag göra zaga klar för natten...


Ovido - Quiz & Flashcards