Alla inlägg under mars 2008

Av Gabriella - 30 mars 2008 18:02

Här kommer en bild på Lilo..... inte världens bästa,men det är en bild iaf =)

Av Gabriella - 30 mars 2008 17:53

Har nu iaf kommit kommit hem efter promenaden med Buster i vår solen...


Han tyckte att det va jätte skönt att få röra på sig... och Lilo hade fullt upp med att försöka ta busters svans =)


Sedan ville Vickan prova släppa han,och det gick bättre än väntat... han såg riktigt lycklig ut när han lufsade på,och Lilo ville oxå leka,men buster är för stor och leker aldeles fööör hårt =(


Vi latade till oss idag och köpte sallad till middag *gott*


nä,ska väl försöka göra någon nytta hade jag tänkt... men igentligen har jag ingen lust att göra nåt..... så få ser hur det blir.. mkt roligare å leka med barnen =)

Av Gabriella - 30 mars 2008 10:22

Igår när vi hämtade Buster så blev han jätte glad... Han hade växt jätte mkt sedan sist vi såg han... och det va den 18/3....


Men all som vi lärt han,, som att inte hoppa,och gå fint i koppel.. inte vara i säng eller soffa var som bortblåst =(


Men han visste ändå vad nej och sitt va iaf....

Så han har alltså inte haft nå regler alls!!!


Och dessutom så talade vi vältigt tydligt om att han kan inte äta euoschopper´s mat... och vad hade hon gett han då??? jo euoschopper....Det ända han kan äta är Hills.euakanuba,lamm & ris och royal..


Annars ballar hans mage ur... och han blir dassig i pälsen..


Han fick stanna hos faster eva igår.ska åka dit snart och gå på långprommis... För han var totalt understimulerad... och han som kräver så mkt mortion och hjärn gymnastik...


Har fått ganska många mail på han,hoppas vi hittar ett bra hem åt han iaf...

Av Gabriella - 29 mars 2008 09:34

Idag ska vi åka och hämta hem Buster... För hon har kommit på att hennes dotter är allergisk..... Hon har ju haft han i en månad nu,och kommer på det nu!!!!!

Så frågade jag  om hon inte viste det när hon skrev på papperna... och till svars fick jag: Ja jag viste om det,men tänkte inte på det!



Så igår la vi ut en ny anons på Buster....


Ha fått en del mail redan.... så hoppas att vi hittar en seriös köpare denna gång...

Av Gabriella - 27 mars 2008 15:57

Idag har vi vare på mödra... och vi fick lyssna på hjärtljud =) 145 slag / minut


Lika fantastiskt varje gång... men barnmorskan tyckte att det vat en liten livlig krabat inne i mig =)


Nu håller kidsen på att äta glass... får nog ställa dom bägge i duschen efter detta... dom delar på glassen och det låter som att dom har jätte kul inne i köket....

Av Gabriella - 27 mars 2008 08:09

Halloooo =)


Idag å i morgon har jag semester=)  Men det va inget som jag valde själv,utan det va chefen som tyckte att jag hade för många semesterdagar kvar från i fjol,så då sa han att :Du ska ha semester då!


Och det tackar man ju inte nej till....


Så nu är jag å Liam å Lilo själva,gubben jobbar ju...


Man har verkligen fullt upp medtvå små "vildar" *ler* Lilo sover nog snart skulle jag tro... Och det gör nog Liam oxå.. han har ju vare vakensedan kvart i sex.... han är nog van att han ska till faster Eva på morgonen....men jag tycker det är skönt att kliva upp tidigt,för dagen blir mkt längre då..


För på kvällarna hinner jag inte göra så mkt efter de att kidsen somnat...oftast blir det att man lägger sig i ett bad å sedan gör vällig.. och efter det såär det natti natt....


Det är inte det lättaste att få något skrivet när Liam å Lilo kör igång å busar..... i mellan ät så kan man säga att dom är mer vilda än tama... *ler*

Av Gabriella - 24 mars 2008 18:59

Att detta är mitt tredje barn för dom som inte vet..... skulle kunna ha hur många barn som helst  =) det är en underbar gåva man får och det är tyvärr inte alla som får den =(

Av Gabriella - 24 mars 2008 09:27

Nu är det så att jag är gravid.... igen *ler*  och nedkomsten är i mitten av september =)


Och när jag gjorde testet så trodde jag att det va något fel på den,så jag va tvingad att göra yttligare ett och när den visade samma resultat så va det nog dags att fatta att det skulle komma en till liten människa hit...


Och jag mår mkt bättre denna gång än med Liam.. det ända är att jag är trött,sover väl strax efter kl:20.00   =)


Men annars så är allt bara toppen...nästa vecka ska vi till mödra och då ska vi få lyssna....*längtar*

Ovido - Quiz & Flashcards