Alla inlägg under juli 2007

Av Gabriella - 31 juli 2007 17:18

Nu är det fyra dagar kvar till lördag.... och just den lördagen vill jag bara slippa!!!


skulle kunna göra vad som hälst för att kunna hoppa över just det datumet... den 4 augusti!!!!


Har en sån hemsk ångest över denna dag.....


Det är då 1 år sedan min mormor dog!!!!


Och jag har fortfarande inte förstått att hon verkligen är död.... vet inte riktigt hur jag ska göra för att fatta...


kommer alltid att sakna hon...är som ett stort svart hål efter henne... önskar att hon var här nu, så hon kunde få träffa Liam och hålla han i sin famn..


Men det kan hon INTE!!!!!!!!!!!


gruvar mig för att gå till lunden å tända ett ljus....!

För i min hjärna är hon inte död... utan bara bortrest..och då bli det fel att gå dit och tända ljus..

Av Gabriella - 31 juli 2007 17:12

Idag har jag hunnit med en massa saker igen =)

har hunnit med att dammsuga och bäddat sängen..

och medans gubben va ute å grejade så hann jag med att duscha & klä på mig och vika tvätt och stoppa in de oxå...


och lille liam satt i sin babysitter och bara tittade på mig..


lagat mat har jag oxå gjort.. vare in till försäkringskassan och lämnat papperna om dalatbarnbidrag......


känner mig trött och slut i kroppen idag igen... ha blive snorig och kroppen värker =( just nu går ja på alvedon för att inte känna av så mkt... brukar bli sängliggandes när jag får feber... och de är inte kul!

Av Gabriella - 31 juli 2007 17:11

Grattis Carro & Erik till flickan ni fått!

Av Gabriella - 30 juli 2007 17:03

idag ska Liw till sin pappa igen..tycker att tiden går alldeles för fort...iaf när hon är hemma hos oss...



inte gjort så mkt idag...


ha hunnit med 14 saker att göra..

*1* plockat ur diskstället

*2*diskat

*3*plockat i lgh

*4*fixat i fönstret i vardagsrummet med blommorna

*5*satt upp min nya utebelysning

*6*bäddat sängen

*7*städat Liw´s rum

*8*gett Buster mat

*9*gått ut med Buster

*10*gjort kaffe

*11*gått på promenad

*12*matat syrrans marsvin

*13*fixat papper om delat barnbidrag

*14*fixat garage plats



det va min dag de!

Av Gabriella - 29 juli 2007 12:36

Tänk dig en bank som varje morgon satte in 86 400 kronor på ditt bankkonto, och som varje kväll tar tillbaka de pengar du inte har använt. Vad skulle du göra med pengarna? Så mycket som möjligt förstås! Nu är det så att du faktiskt har en sådan bank. Den kallas tiden. Varje ny morgon får du 86 400 sekunder att använda precis som du vill. Varje kväll är förslösad tid borta för alltid. Det finns ingen möjlighet till kredit, det finns ingen möjlighet att spara för framtiden. Använd därför din tid så klokt som möjligt.

Av Gabriella - 29 juli 2007 12:23

idag ska vi ut på birsta och gå på ikea... ska köpa nya blommor till mina fönster... =) då alla dog när vi flyttade till lgh som vi bor i nu =( flyttade ju mitt i vintern och dom klarade tyvärr inte kylan..



Liam har sove bra inatt igen =) somnade vid nio som till fem,då han åt och fick en torr blöja och somnade sedan om till tjugo i nio..


men ändå så känner jag mig jätte trött idag =( 

Tror att jag håller på att bli sjuk,har lite ont i halsen och kroppen värker =(

Vill verkligen inte bli sjuk...hoppas att det ger med sig...


Brukar ju bli sängliggandes när jag väl ha blive sjuk..och det är inge kul.....


Men nu ska vi inte tänka så..utan possetiva tankar ska det vara =)


Skratta och va glad !!

Av Gabriella - 28 juli 2007 19:21

Idag åkte vi ner till hudik och gick på dollar och albert & herbert...


Hittade en massa kul... även nya gardiner till mig =)


Så nu är lilla fishulda ute och leker och jag ska lägga mig i ett härligt bad medans Liam är hos sin pappa..

Av Gabriella - 28 juli 2007 10:22

Idag ska vi åka ner till Hudik och gå på dollar och albert & herbert...


så bli de midda på donken...


så måste gör oss klar för att åka!

Ovido - Quiz & Flashcards